2016. dec 07.

Legyél boszorkány!

írta: meszter74
Legyél boszorkány!

cukorka.jpgHa tél akkor nátha, torokfájás, influenza. Jönnek-mennek a vírusok

, támadnak a bacik, mi meg vagy elmegyünk orvoshoz vagy nem. Sokan választják a házi orvoslást, én magam is előszerettettel itatom a családot a gyógynövényteákkal és egyéb természetes készítményekkel. A mindenféle bolti gyógycukorkáknak nem vagyok nagy híve, kétlem, hogy hatásuk is olyan bombasztikus volna, mint az ízük. Amikor nemrégiben a régi szakácskönyveket lapozgattam szembe jött velem egy gyógycukorka recept, ami lényegében egy megfőzött és visszadermesztett cukorszirup volt. Mindenesetre a fantáziámat megmozgatta, ki is próbáltam, de hirtelen ötlettől vezérelve némi lándzsás útifű szirupot is löttyintettem hozzá - nem kellett volna...

A kedvem viszont nem szegte a kudarc, rövidesen belevágok az újabb cukorka projektbe, meg is mutatom, mi alapján. A lényeg: a leghatékonyabb baciölőket kell összefőzni, aztán már szopogathatjuk is a cukorkát. Vagyis kapjátok elő a mézet, citromot, gyömbért, fahéjat, szegfűszeget és üzemeljétek be a boszorkánykonyhát. Cuki dobozban ajándék is lehet a "gyógyszerből". Az eredményről majd tudósítok. 

Szólj hozzá

méz gyömbér gyógynövény fahéj szegfűszeg gyógycukor